[Linux] Promise Fast Track 100 IDE Raid

From: Alper Oğu (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 14:06:06 EET

Merhaba,

Slackware 8.1 kuracagim makinada Promise'in onboard ide raid kontrol
karti var. Slackware'in raid.s, scsi.s gibi cekirdekleri karti
gormedi. Sitesinden cektigim img dosyalarini rawrite ile diskete
yazdim fakat boot etmediler. Aciklamalar daha cok kurulu sisteme
sonradan raid'li diskler ekleme uzerine. Bu kart hakkinda tecrubesi
olan varsa nasil kurulum yaptigini ogrenebilir miyim?

Not: Acilista fast track 100'u cekirdek PDC20267 cipset pci kart
olarak goruyor ama sonra fdisk'e hicbir disk gosteremiyorum.

sevgiler

--
 Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr