[Linux] Re: script yardım

From: ILKER FICICILAR (ilkerf@isbank.net.tr)
Date: Mon 11 Nov 2002 - 04:44:14 EET

Soruyu yanlIs anlamadIysam;

pidof komutunu kullanabilirsiniz,
pidof producteur1
size ilgili görevin PID'ini verir. Ve söyle kullanırsınız:
kill `pidof producteur1`
Ya da daha kolayI:
killall producteur1

Hazır kurcalIyorken, madem bu görevlerin isi uzun
iyice arka plana atIverin:
renice 18 `pidof producteur1`
ya da kolayI:
nice -n 18 ./producteur1

gibi...

Kolay gelsin.

... ilker FIÇICILAR ilkerf@geocities.com ... ftp://ekitap.2y.net/ . Elektronik Kitaplar ... http://ilkerf.tripod.com/teknik/ . Linux & Bilgi ... http://ekitap.kolayweb.com/ . Palm icin E-kitap ... http://mezopotamya.tripod.com/ . Arkeoloji ... http://nukleer.findhere.org/ .. Nukleer Enerji ... http://ilkerf.tripod.com/cbm.html . C64/C128