[Linux] Re: octave vs. matlab

From: A. Ayhan Kanmaz (kanmaz@be.itu.edu.tr)
Date: Sat 09 Nov 2002 - 11:19:44 EET

        Merhaba,

        Bende iki araci cok fazla kullanmiyorum.
Ancak bilebildigim kadariyla Matlab icerisinde
cesitli moduller ve toolbox lar ( bulanik mantik,
sinyal isleme, vs ... icin ) geliyor ve ileri du-
zeyde, Matlab kullanicilari bunlardan yararlani-
yorlar. Emin degilim, ancak Octave da bunlar yok
sanirim.

        Iyi Calismalar
A. Ayhan Kanmaz
http://ayhan.kanmaz.org