[Linux] Re: bir soru

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 09 Nov 2002 - 05:09:38 EET

> Selamlar,
> Hepiniz gormussunuzdur sanirim, www.linux.org.tr de "LKD uyelerine ozel
> indirimler" baslikli bir haber var. LKD uyelerinin uye olduklarini
> kanitlayabilecekleri bir yol mevcut mu? Bir kimlik, yazi veya uyelige kabul
> e-postasi gibi.
> Yanlis anlasilma olmasin Gelecek'ten ya da FrontSite'den bir sey almak
> isteyipte indirimden nasil faydalanabilecegimi sormuyorum.
>
> Hepinize iyi hafta sonlari dilerim

Merhabalar,

Geelcek ve Fronsite'da bu asamada uye listeleri
verildi/verilecek.

LKD uyelerine yakinda uye karti verecegiz. Uyelerimiz kredi
karti ile uye odentilerini odeyebilecek.

Bu islerde bir miktar gec kaldigimizin farkindayiz,
uyelerimizin hos gorusnbe sıgınarak, ozur diliyoruz.

Bir dernek uyelerinden ozur dilemekten kacinmaz, ama onlardan da
dha fazla fedakarlik istemekten cekinmez.

Saygilarimla

Mustafa Akgul