[Linux] Re: port ayarlari

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 06 Nov 2002 - 09:33:49 EET

Merhaba,

Mon, 4 Nov 2002 00:33:40 -0800 tarihinde "O.Hakan Kundakci"
<hakan.kundakci@karel.com.tr> yazdi:

OHK> Ben tekrar sormak istedim de bana yardimci olabilirseniz
OHK> sevinirim. Linux uzerinde web portunu 80 degilde herhangi bir bos
OHK> port olarak ayarlamak istiyorum. Ayni seyi ftp yada mysql uzerinde
OHK> de yapabilirmiyim. Yapabilirsem bunu nasil yapabilirim?
Apache'de httpd.conf dosyasinda, Listen 8080 derseniz ornegin o portu
dinleyecektir.

Benzer sekilde kullandiginiz hemen her sunucu programinda ayar dosyalarindan
bunu yapabilirsiniz. Ama unutmayin, istemcilerin de o port numarasini
baglanirken yazmalari gerekecektir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694