[Linux] Re: redhat 7.1e ext3 upgrade

From: M. Umut Karabudak (umut@hiperaktif.com)
Date: Mon 04 Nov 2002 - 10:21:58 EET

On Sun, 2002-11-03 at 16:24, Umut Demirhan wrote:
>=20
> Redhat 7.1 (kernel 2.4.2) sistemi ext3'e upgrade etmek
> istiyorum. Howtolari okudum sanirim kernel upgrade de
> yapmam gerekiyor. Ama aklimda kalan bir nokta var.
>=20
> Sourcedan derledigim butun programlari yeniden
> derlemem gerekir mi yeni kernele gore? (apache, php,
> mysql, qmail, vpopmail, openssl, tomcat, etc...)
>=20

hayir.

> Ayarlarda veya diger seylerde karsima cikmasi muhtemel
> sorunlar nelerdir? Ne kadar zamanda cozebilirim?
>=20

Varolan kernel'e pacth uygulayip yeniden derlemeniz gerekir. Bunun
disinda fsck vs'nin bulundugu paketleri (e2fsprogs,util-linux)
guncellemeniz gerekmektedir.=20
http://www.zip.com.au/~akpm/linux/ext3/
adresinde ayrintili bilgi alabilirsiniz.

--=20
Iyi Calismalar
M. Umut Karabudak=20
System Administrator - Hiperaktif