[Linux] cups durduk yere bozuldu

From: PCc0d3r (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Sat 30 Mar 2002 - 11:07:46 EET

merhaba
yaklasik bir ay falan önce listedeki arklarin
tavsiyesi üzerine cups kurmustum ve mukemmelde calisiyordu

fakat dun bir cikti almaya kalkinca hic bir sey yokmus gibi
gorevler siralanmis cikmak icin bekliyor
fakat printer'da tik yok

kablolari falan kontrol ettim sorun yok
ondan sonra aklima geldi gecen hafta rc.d dizini altinda
bayagi koklu bir operasyon yapmistim
acaba orada gerekli bir kac deamon'i sildim mi diye dusundum
ama cups'un bulundugu satiri ve bsd printing tool'u falan silmemisim

sizce sorun neden kaynaklaniyor olabilir?

--
PCc0d3r
http://xgen.linux.org.tr/