[Linux] offtopic : ağ kartı

From: Serhan Soyaslan (soyaslan@rocketmail.com)
Date: Sat 30 Mar 2002 - 00:46:01 EET

 selamlar,

elimde bir adet eski tip isa ağ kartı var (kablo girşi tv anteni girişine
benziyo)..
markası bilmiyordum..önce windows da deneyerek çalışıp çalışmadığını kontrol
etmek istedim..
NE2000 uyumlu bir bir kart olarak algıladı ve io=0x300 irq 5 olarak
kurdum..tcp/özelliklerinden de windows a bir ip atadım..daha sonra ağ
komuşularından kendi bilgisyarım gördüm..

aynı işi linuz üzerinden de denedim.. galiba orda da çalıştı.. (eth0 a
atadığım ip e ping edebiliyodum - )

bu eski tip ağ kartı ile iki bilgisayarı(linux-linux) birbirine bağlamak
mümkün mü..elimde sadece bir ağ kartı var..diğer makine için yeni bir ağ
kartı alabilirim.
ancak elimdeki eski tip bir kart , aynı tip bir ağ kartı bulsam bile bu iki
ağ kartını direk birbirine bağşamak mümkün olur mu? (cross kablo ile )..

teşekkürler....