[Linux] apache asp destegi

From: Özmen Emre DEMiRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Thu 28 Mar 2002 - 13:53:31 EET

slm arkadaslar. birkac gundür redhat üzerinde apache ye asp destegi
saglamak icin ugrasiyorum. kullanicilarimziin bir kismi asp sayfalarini
da yayinlamak istiyor.
ogrendigim kadariyle bunu yapabilmek icin
1-apache::asp
2-chili'soft asp var fakat apache aspyi kurmayi basaramadim. cünkü
bir cok dosyayi internetten indirmeye calisiyor. bazilari hatali
geliyor. yeniden denemek dosyalari takip etmek falan gerekiyor. bu
nedenlke cok karisik. son iki dosyaya kadar gelebildim ama oarda da php
ile ilgili degisiklikler istedi. versiyonu degistirmem gereki buda isime
gelmiyor. zaten php icin cok ugrasmistim.

    chilisoft ise parali oldugu icin kulanamiyorum.

bana bu konuda bir oneri verebilecek biri var mi??

Tesekkür ederim...

Özmen Emre DEMiRKOL
ozmend@sakarya.edu.tr