[Linux] 'İfbim Tanıtım ve Bilişim Günleri'

From: Ozgur Ozaslan (ozaslan@itu.edu.tr)
Date: Thu 28 Mar 2002 - 13:38:24 EET

Sayın bay, bayan;

İstanbul Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi Bilgi İşlem Merkezi ( ifbim )
tarafından 3-4-5 Nisan 2002 tarihlerinde 'İfbim Tanıtım ve Bilişim Günleri'
adı altında etkinikler düzenlenecektir. Günlerin amacı, İnşaat Fakültesi
Bilgi İşlem Merkezi tarafından bitirilen ve devam etmekte olan projeleri
tanıtmakla birlikte günümüzde oldukça ilgi çeken bazı konularda seminerler
vererek katılımcıları bilgilendirmek olacaktır.

Etkinlikte sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyacağız...

Saygılarımızla,
İTÜ İnşaat Fakültesi
Bilgi İşlem Merkezi adına,

Doç. Dr. Engin ORAKDÖĞEN
İfbim Sorumlusu
Araş. Gör. Özgür ÖZASLAN
Organizasyon Komitesi Başkanı

İFBİM TANITIM ve BİLİŞİM GÜNLERİ ETKİNLİK PROGRAMI
1. GÜN ETKİNLİKLERİ ( 3 Nisan Çarşamba )
12:00-13:30 Açılış ve İfbim Tanıtımı
13:30-14:30 Kokteyl
15:00-17:30 Visual Basic Semineri (Zafer KOCAALİ)

2. GÜN ETKİNLİKLERİ ( 4 Nisan Perşembe )
11:00-12:30 Linux'un Tarihçesi ve Kurulum Semineri (Göker Çetin)
13:00-14:00 Temel Linux Komutları Semineri (Emre Pınarcı)
14:00-15:00 Linux üzerinde Apache+PHP+MySQL Kurulumu Semineri (Ahmet Acer)
15:00-16:30 PHP+MySQL Giriş Semineri (Emre İnam)

3. GÜN ETKİNLİKLERİ ( 5 Nisan Cuma )
11:00-12:00 Network&İnternet Semineri (Araş. Gör. Özgür Özaslan)
12:30-14:00 Web Tasarım Semineri ( Araş. Gör. Özgür Özaslan& Emre İnam)
14:00-15:30 Donanım Semineri ( Okay ÖZDİLEK)

NOT: Tüm seminerlere katılım ücretsizdir. Seminerler İnşaat Fakültesi
Konferans Salonunda olacaktır. Ayrıntılar için
www.ifbim.itu.edu.tr/ifbimgunleri/
veya ifbimgunleri@ifbim.itu.edu.tr

Araş. Gör. Özgür ÖZASLAN
Sistem Yöneticisi
İTÜ İnşaat Fakültesi Bilgi İşlem Merkezi
Tel: +90 - 212 - 285 3763 / 3
http://ozaslan.ifbim.itu.edu.tr
ozaslan@itu.edu.tr