[Linux] Re: Samba

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Thu 28 Mar 2002 - 04:06:37 EET

Selamlar...

WINS server yaptiktan sonra samba'yi, WINS resoulituon icin ayarlari yapmaniz gerekecek. Her makinenin adresini ve adini vs. bir yerlere yazacaksiniz.

Daha iyi bir cozum, bu serveri, master browser olarak ayarlayip, agdaki makinelerin adreslerini DNS'e kaydetmek olacaktir. Bu konunun detaylari, SMB paketiyle birlikte gelen dosyalardan birinde (browsing, browse vs., txt dosya) mevcut. Ona gozatmaniz bile yeterli olabilir sizler icin. Verdiginiz detaylar bir hayli kapsamli fakat, daha kapsamli bir cevap vermeme yeterli degil..

Saygi ve sevgiler..