[Linux] Re: Ext Modem En uygunu

From: Ekim Ergü (polonyum@yahoo.com)
Date: Wed 27 Mar 2002 - 15:16:18 EET

Merhaba,
Eğer HCF, HSF tipi modemleri, modemlerden saymayacaksak evet modemlerin
sürücüleri olmayabilir. Seri fare benzetmenize ben de bir benzetme ile
yanıt vereyim. Diyelim ki faremizin üzerinde tekerlek ve 5 tane ek
fonksiyon tuşu var, bu ek özellikleri kullanabilmek için sürücüye
gereksinim duymaz mıyız?
İyi çalışmalar...