[Linux] Re: windows 2000

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@yahoo.com)
Date: Wed 27 Mar 2002 - 08:42:19 EET

        O zaman söyle mi yapmam gerekiyor:
        Şu anda master olan Win2000(NTFS) 'i Primary Slave'e atayım. Linux
kuracağım HD'yide master olsun. Ve RedHat'i yeniden kurayım. Peki ala kurma
sırasında LILO ile ilgil ayarları nasıl yapmalıyım?
        Ve daha sonra gönderdiğiniz satırları Lilo.conf dosyasına mı
ekleyeceğim. Yani disket üzerindekine değil mi?

        Kusura bakmayın ben çok yeniyim. Sizleri sıktıysam özür dilerim...

        İyi çalışmalar...

        Mucip