[Linux] Re: Off Topic

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 26 Mar 2002 - 00:42:02 EET

> Merhaba, oncelikle iliskilendirilmesi zor problemim icin ozur dilerim,
>
> Bilgi edinmem gereken sey su;
>
> Kullandigimiz Posta Listesini sunan uygulama hangisidir ? Bu uygulamanin
> Linux, WinX platformlarinda calisan baska alternatifleri var mi ?
>
> Birkac link vs. verebilirseniz mutlu olacagim,

linux.org.tr de calsian listeci programi Listar/ecartis'dir

www.ecartis.org, ftp.ecartis.org ilgili adresler

benzeri paketler
mailman, majordomo, listroc,
linux'da hazir gelen sympa

aslind a pek cok alternatif var tabii.

benim yazdigim kisa bir tanitim/kurulum dokumnai vardi
muhtemelen
http:/akgul.bilkent.edu.tr/~akgul/
latinda bir sey bulabilimisniz?

WinX altinda majordomo'nun bir sumunu bulabilirisniz tabii.

Ku yazilimlara "Mailing list management software " denirolay gelsin
bu balsikla FAQ olmasi gerekir
www.faqs.org'a ve googe' a bir bakin derim