[Linux] linux ta vb benzeri programlama dili ve qt uzerine

From: root (cferamus@yahoo.com)
Date: Thu 28 Feb 2002 - 20:55:35 EET

bir ara listeye vb benzeri bir linux tabanli prgramlama araci ile ilgili bir
mail atildi. bir turlu maili bulamadim. acaba win de vb gibi islevleri olan
ve vb ye (kodlama konusunda ) benzeyen bu dil ne idi.
suse 7.3 ile gelen qt bana vb yi animsatti. acaba designer ayni zamanda
programlama ortami olarak ta kullaniliyormu. birde qt bir dil mi yoksa sadece
tasarim aracimi. eger bir dil ise neye benziyor. (c, paskal veya basic.)

sengiler
feramus