[Linux] Re: hala java

From: Vasfi UYSAL (vasfi@alpha.med.ege.edu.tr)
Date: Sun 24 Mar 2002 - 09:41:19 EET

 Merhabalar=20

 Mozilla ve netscape ile bu sayfayi calistirabildikten sonra konqureror
 ile yapmazniz gereken sadece ayarlarti arasinda bi yerlerde netscape=20
 pluginleri olacak onu yeniden search ettirmek , en azindan bende bu
sekilde calismisti fakat acayip dercede yavas calismisti malesef

 onun yerine ben size israrla
 suse nin sayfasindan aratip bulabileceginiz=20
 kxicq2 yi tavsiye ediyiyorum

 su an alien ile deb dosyasi haline getirip ve bikac symlink hilesi=20
 ile debian makinemde hic problemsiz vede mesaj kaybi olmadan calisiyor=20
 hatta sms bile gonderebiliyorum bununla=20

 kolay gelsin=20

 - Vasfi UYSAL