[Linux] Php yardim

From: Özmen Emre DEMiRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Sat 23 Mar 2002 - 11:42:05 EET

    Slm liste. ben birkac gündür php ile ilgili sorular soruyorum ama
malesef hala mutlu sona ulasamadim. Dün php sayfalari görüntüleniyordu
fakat mysql'e ulasma sorunu vardi. Dün ögleden sonra php calismamaya
basladi. yani artik phpinfo bile yanit vermiyor. Sürekli kodlar geliyor
karsima. Bir çok arkdasin verdigi ögütleri teker teker denedi.
/etc/httpd/conf/httpd.conf un içindeki AddType satirlarini ekledim.
/etc/php.ini yi kurcaladim. Phpnin yeni versiyonunu hatasiz olarak
yeniden kurdum. Ayarlari tekrar gözden geçirdim. Ama malesef halen
karsima sadece kodlar geliyor. Ayni islemleri kendi makinemde yaptim ve
su an deneme olarak jawmail kullandim. Sorunsuz çalisiyor. Diger
makinedeki sorun ne olabilir. Bir fikri olan varmi???

Not: php tar veya rpm olarak da kursam hiçbir hata almiyorum makineden.
Yani sorunsuz kuruluyor.

Özmen Emre DEMiRKOL
ozmend@sakarya.edu.tr