[Linux] Re: openoffice hangi dosya

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Fri 22 Mar 2002 - 21:47:49 EET

Friday, March 22, 2002, 2:51:32 PM, you wrote:

EY> Merhabalar
EY> Openoofice indirmeye karar verdimiştim fakat sitesinde simdide 642 yi duyurmuslar.
EY> oo_642_src.tar.gz 127MB
EY> oo_642.src.bz2 111MB
EY> Buradan hanisini indirmeliyim.
EY> ./setup ile mi kurulum yapiliyor.
EY> Bir de bunlarin turkce destegi ne durumda.
EY> Yardimlariniz icin tesekkurler
EY> Sevgiyle kalin

 bz2 sikistirma yontemi gzip'e gore daha verimli calisiyor. Her iki
 dosyayi da indirebilirsiniz ancak bu dosyalari indirdiginizde kaynak
 kodu indirmis olacaksiniz, ki bu da uzun bir sure derleme yapmaniz
 demek. Binary olan dosyayi indirin.

 install641C_linux_intel.tar.gz

 tabi sayi degismis olabilir.

 Onur Kucuk