[Linux] Re: d|zeltme türkce ooffice

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Fri 22 Mar 2002 - 18:47:49 EET

Selamlar..

Programci olmamak buyuk bir sorun degil. Sorun onu derlemek. Soyleki, hallice bir makine bu paketi bir gunde filan ancak derliyor. Birde arada bir yerde bilmemne hatasi verir kalirsa, gcc 3.0 gibi dengesiz bir derleyici filan kullanirda arada SIGSEGV ile filan kalirsa islem, cok sac bas yoldurabilir size..

Bence binary paket elde edip calistirmayi dusunmeniz daha saglikli olur..

Saygi ve sevgiler..