[Linux] hala java

From: Gokhan Gunyol (gokhang@yahoo.com)
Date: Fri 22 Mar 2002 - 09:47:15 EET

onur bey verdiginiz bilgiler icin cok tesekkur ederim butun
dediklerinizi yaptim kafee yok sadece bir tane java kurulu ki oda 1.1.8
.bashrc dosyasina dediginiz tanimi yaptim ve sistemi yeniden baslattim
ama hala tik yok benim asil amacim www.icqlite.com adrsindeki javalari
calistirmak zaten normal olarak ordaki linke basinca yeni sayfa
acilmiyorki acilmasi gerek source dan linki alip kendim calistirdim bu
seferde java yari yariya calisip usk kisimda cikan loading kismi geldi
ama asil calismasi gereken sey gene calismadi acaba benmi bir yerde hata
yapiyorum ?