[Linux] Re: gnuplot

From: Olgun Adem Kaya (oakaya@inonu.edu.tr)
Date: Thu 21 Mar 2002 - 17:16:07 EET

On Thu, 21 Mar 2002, Olgun Adem Kaya wrote:

Herkesten ozur dilerim. Maillerim nedense boyle yarim yamalak gidiyor.
Birsayfa mail yazdim sadece "Baz" cikmis. Turkce karekterden olabilir diye
bunu malesef boyle garip yazmak zorundayim.

Attigim maili tekrarliyorum. Tekrar ozur.

Bazi garafiklerimizi gnuplot kullanarak ciziyoruz. Fakat title veya label
larda turkce kullaninca ne x11 de nede postscript output da gene malum
karekter sacmaliklari devam ediyor. Gerci set encoding diye bir komut var
ama onunlada sadece iso_8859_1, cp850 ve cp437 encodingleri set
edebiliyorsunuz.

Linuxdaki bu turkce isini benim kafam hic almadi.

RedHat 7.2 kullaniyorum ve buldugum nekadar turkce font varsa makinaya
yukledim. Xterm de turkce calisiyor ama nafile.

Yadim edebilecek birisi varsa sevinirim.

iyi calismalar.

> Baz

            _aaa00000000Laaaa            Olgun Adem KAYA
         ad000#0#P!' !40000#00La,        Inonu Universitesi
       d0000!!!001     00P!!40000L,      Fen-Edb. Fak.
     d00001     40Laaa0P     "#0000L,    Fizik Bl.
   _000000L,   _01     0a    d0000000,   web.inonu.edu.tr/~oakaya
  _0000000P!!9!!41     0!!!9!!00000000,
  d!0000001     j1     0      000000!0L
  0aaad0001     j1     0      000Laaa00
  P   00001     jl     0      0000,  _4