[Linux] Re: yine java yeniden java

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 21 Mar 2002 - 14:55:33 EET

GG> selam daha once yapilan bir oneriye gore java.sun.com sayfasindan jre 1.3=
GG> =20
GG> versionunu indirip sisteme kurdum daha sonra konqurer uzeriden bunun=20
GG> tanimlarini yaptim ama hala javalari goremiyorum bunun dogru duzgun bir=20
GG> cozumunu bilen varsa lutfen bana yardim etsin=20

 Sisteminizde kaffe kurulu mu? Kaffe de java isini ustlenen ancak
 beceremeyen bir program, once onu kaldirin.

 konsolda java yazdiginizda sizin kurdugunuz sun javasinin calistigina
 emin olun. (java -v , java -version gibi bir komut)

 Java yi gormek/gorememek nedir onu da aciklar misiniz? Java iceren
 bazi siteler (ozellikle secure baglantilar) konquerorla calismiyor
 (kde3 de java sistemini gelistiriyorlar).

 KDE 2.x le java cok da iyi calismiyor. Belki mozilla ile daha iyi
 sonuc alabilirsiniz.

 Onur Kucuk