[Linux] kernel-2.4.18.tar.gz yi indirdim ama!

From: Mustafa ÖZBAKI (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Thu 21 Mar 2002 - 12:03:23 EET

Hello linux,

  kernel-2.4.18.tar.gz yi indirdim ama;
root@proxy boot]# tar -zxvf linux-2.4.18.tar.gz
linux/
linux/Makefile
tar: linux/Makefile: Wrote only 0 of 10240 by
tar: Skipping to next header

gzip: stdin: invalid compressed data--format
tar: Child returned status 1
tar: Error exit delayed from previous errors

deyip olayi bitirdi.linux dizini olustu icinde sadece Makefile var.
bunu servera ftp yolu ile attim.sunu da belirteyim windows ortaminda
winrar ile actigimda 128 Mb lik bir linux-2.4.18.tar dosyasi
olustu.onuda actim ondada bir problem yok icin hep source dosyalari
var.peki linuxda neden acilmiyor?

sevgiler saygilar..

--
Best regards,