[Linux] Re: d|zeltme türkce ooffice

From: Ersan Yildirim (hyyngsbs@ttnet.net.tr)
Date: Thu 21 Mar 2002 - 13:37:42 EET

Merhaba
Peki openoffice sitesindeki 641c nin turkce destegide vermis oldugunuz sitedeki 641b_turkce dosyasi gibi turkceyi destekliyormu. Yani ayni turkce desteginide 641c de veriyor mu?

Tek tek soru icin kusuruma bakmayin
56k lik bir modemle bunu indirmeyi dusunuyorum ve bunu guncel bir surum olup turkceyi desteklemeside iyi olacagi icin aklima geldikce sormak zorunda kaliyorum

İlginize ve sabriniza tesekkurler
Sevgiyle kalin