[Linux] Re: mysql-php-phpmyadmin

From: Şeref Tufan Şen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Thu 21 Mar 2002 - 11:22:32 EET

> Slm liste. Mysql'i kurdum. php yi zorla kurdum çünkü
> libcrypto.so.2 ve
> daha bir kaç sey istedi bende --nodeps --force yaptim. phpmyadmin i
> çalistirmak için web e koydum .ama

Rpm paketlerini mümkünse --nodeps ile kurmayın. Bu anahtar ile
bağımlılıkları göz ardı ediyorsunuz .Sizin durumunuzda da olduğu gibi
kurduğunuz programların çalışmamasına sebep olabiliyor. --nodeps kullanmak
yerine istenen bağımlılığın (burada bir kütüphane isteniyor) hangi rpm
paketi ile giderileceğiniz bulmanız. libcrypto.so büyük ihtimal ile openssl
veya openssl-devel rpm paketleri ile beraber geliyordur.
En kötü ihtimal (belki de en iyi çözüm) php'yi kendinizin derlemesidir. Bu
işlem de çok zor bir işlem değil..