[Linux] Re: Guvenlik icin pratik cozum

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Thu 21 Mar 2002 - 10:30:43 EET

Burak Bey'in guvenli dagitim olarak immunix'i digerlerinden farkli tutmasi dogal. Diger dagitimlardan
farkli olarak StackGuard, FormatGuard, SubDomain vs. gibi uzerinde ciddi calismalar yapilan koruma
sistemlerini iceriyor. Ayrica aktif olarak bu sistemlerin gelistirimi immunix tarafindan yapiliyor.

www.immunix.org adresinden ayrintili bilgilere ulasabilirsiniz.