[Linux] Re: HELP!HELP!

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Thu 21 Mar 2002 - 10:03:45 EET

make komutu calistirildigi dizinde bir Makefile arar. Sizin durumunuzda Makefile olmayan bir dizinde
veya kernel kodunu actiginiz yerin disinda bir yerde calistirmis oldugunuz gozukuyor.

ilgili rpm paketlerinin adlarini bilmiyorum ancak kernel.org'tan veya bir yansisindan kaynak kodu cekip
/usr/src/linux dizini altina actiktan sonra bu dizin icerisinde make menuconfig komutunu verdiginizde calisacaktir.

Derlemek icin gerekli programlari versiyon numaralari ile birlikte Documentation/Changes dosyasinda
bulabilirsin. menuconfig'in kullandigi dialog programinin derlenebilmesi icin ncurses development linlerinin sisteminizde kurulu olmasi gerekiyor.