[Linux] Re: SuSE'de webmin

From: Vasfi UYSAL (vasfi@alpha.med.ege.edu.tr)
Date: Thu 21 Mar 2002 - 08:41:28 EET

 Selam=20

 Webmin in web sitesine bakarsaniz icinde Suse nin de oldugu bir cok
 dagitim icin destegi oldugunu goreceksiniz=20
 zaten kurulum sirasinda son halini cok iyi bilmiyorum=20
 kendisi detecet ediyor olabilir fakat=20
 isletim sistemi ve versiyonunu soruyordu=20

 her ne kadar buraya kadari teorik kismi isede=20
=20
 webmin i suse mandrake redhat debian uzerinde kullandim ve webminden=20
 kaynaklanan herhangi bir uyumsuzluga yada probleme rastlamadim=20

 kolay gelsin=20
=20

 - Vasfi UYSAL

On Thu, 21 Mar 2002, Ahmet Aksoy wrote:

> Date: Thu, 21 Mar 2002 00:27:23 +0200
> From: Ahmet Aksoy <ahmetax@yahoo.com>
> To: linux@linux.org.tr
> Subject: [Linux] SuSE'de webmin
>=20
> SuSE'de (7 CD'si var ama)webmin bulamadim. Onun yerine kullanilabilecek b=
ir baska konfigurasyon programi var mi? Yoksa, webmin'i internet'ten indiri=
p kurdugumda SuSE'ye ozgu bir uyumsuzlukla karsilasma olasiligi var mi?