[Linux] Re: iptables hakk ında

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Wed 20 Mar 2002 - 20:43:07 EET

Selamlar,

> rc.local dosyam asagıdaki gibi,
>
> --- Localdeki pcleri internete cıkarmak istiyorum.
>
> --- Giriste once tum portları kapatmak ve istediğim portları acmak istiyorum.
>
> INPUT DROP yapınca localden internete cıkamıyorum. Ne yapmam gerekir. Fikri olan arkadaslardan yardım bekliyorum.

http://obua.org adresine basit bir guvenlik duvari araci yerlestirdim.
Grafik arayuzlu program /etc/rc.d/btables dosyasi icerisine sizin
belirlediginiz ayarlar ile bir iptables scripti olusturuyor. Ev
kullanicilari icin rahat bir arayuz saglayabilir.

Not: obua.org adresine girdikten sonra Dowloads bolumune veya Turkce
(sag blokta) sayfalara gitmeniz gerekiyor.

iyi gunler,

--
Baris Metin
Gelecek A.S.