[Linux] redhat 7.2 kernel update

From: Ozgur Ozaslan (ozaslan@itu.edu.tr)
Date: Wed 20 Mar 2002 - 14:23:14 EET

Merhabalar,
Daha önce hiç kernel upgrade yapmadım. rpm olarak paketler var. rpm -Fvh ile bir paketi update etmeye çalıştığımda çakışma hatası alıyorum, olmuyor. rpm olarak kernel paketlerini update ederken ne yapmalıyım? rpm'yi hangi opsiyonlarla kullanmalıyım ve sonrasında irşey yapmalı mıyım? Teşekkürler...

Araş. Gör. Özgür ÖZASLAN
Sistem Yöneticisi
İTÜ İnşaat Fakültesi Bilgi İşlem Merkezi
Tel: +90 - 212 - 285 3763 / 3
http://ozaslan.ifbim.itu.edu.tr
ozaslan@itu.edu.tr