[Linux] Re: Mozilla java plugin

From: Kerem Köy (keremkoy1@yahoo.com)
Date: Wed 20 Mar 2002 - 13:45:23 EET

Merhaba=20
Eger kes kopyala yapti iseniz calismaz.(/usr/dizini benim sistemimde
javan=FDn bulundugu yer)Yapmaniz gereken root olarak
ln -s /usr/jre1.3.1_02/plugin/i386/ns600/javaplugin_oji.so
/usr/lib/netscape(veya mozilla)/plugins/ yazmak

yada user olarak ln -s
/usr/jre1.3.1_02/plugin/i386/ns600/javaplugin_oji.so
/home/(kullanici)/Netscape(yada mozilla)/plugins/ eger dogru yapti
iseniz Netscape veya mozilla browseri acinca help bolumunde About
Plug-in de java baglantilari gormeniz gerekir. =20