[Linux] Re: samba pdc

From: Zeynep Arslanoglu (zeynep104@yahoo.com)
Date: Wed 20 Mar 2002 - 11:46:27 EET

  Kullanilabildigini her yerde yaziyorlar; ancak ben
sambayi PDC olarak kullanabilmeyi beceremedim. Sorun
win2k lari linuxla ayni domaine sokmaya calisirken
basliyor. SuSE 7.2 samba server kullaniyorum. Win2k
lari bir domaine sokmak icin yetkili bir sifre istiyor
hani ve o sifreyi de linuxtaki passwd dosyasina
"win_makine_adi$" seklinde ekleyip arkasindan

# smbpasswd -a -m [-g grup_no -s /bin/false]
win_makine_adi

komutunu vererek olusturuyoruz ya, iste ben o komutu
verince karsima "uid not a number" gibi (yanlis
hatirlamiyorsam) bir hata mesaji cikarip sifreyi
verdirmiyor. Daha baska seyler de denedim artik neler
yaptigimi hatirlamiyorum bile.
  Bizzat deneyip basarili olmus birisi smb.conf
dosyasi ornegini gonderebilirse coook mutlu olacagim.

--- Doruk Fisek <dfisek@fisek.com.tr> wrote:

> Merhaba,
>
> 18 Mar 2002 17:42:33 +0200 tarihinde Enver ALTIN
> <enveraltin@yahoo.com> yazdi:

> sistemler arasinda
> yayinlamadigindan Samba henuz
> Ancak PDC gibi
> protokolu network sniffing
> bir gelisme olmadigini
> Samba BDC olarak da calisabiliyor. Windows PDC-Linux
> BDC, Linux PDC-Windows BDC, Linux PDC - Linux BDC
> gibi kombinasyonlarin hepsi kullanilabiliyor.
>
> Doruk

=====
Ayse Zeynep ARSLANOGLU
  I.T.U Mat.Muh.