[Linux] Re: rpm üzerine kurma

From: Cetin, Gorkem (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Thu 21 Mar 2002 - 00:33:35 EET

> Slm liste. Mysql rpm kurulmus sonra dosyalari silinmis bir makine var.
> #rpm -e MySQL yapinca
>
> [root@mail /]# rpm -e MySQL
> error reading information on service mysql: No such file or directory
> error: execution of %preun scriptlet from MySQL-3.23.49a-1 failed, exit
> status 1

Bu noktada MySQL duzgunce silinmek istendiginde /etc/rc.d dizini altinda
dosya bulamadigi icin mysql'i kapatamiyor (pre-uninstall betigi
calistirilamiyor) ve sonrasinda hata verip cikiyor.

Ben sizin yerinizde olsam,

rpm -ivh MySQL* --nodeps --force uygulardim. Bu sayede mevcut paket eski
MySQL dosyalarinin uzerine yazabilirdi.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S