[Linux] mysql-socket

From: Ozmen Emre Demirkol (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Tue 19 Mar 2002 - 19:25:27 EET

Slm. Mysql socket hatasi veriyor. programi baskasi kurmus. tardan
kurmus. ne siliniyor ne kaldiriliyor. sürecli

error: 'Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock

hatasi veriyor

mysqladmin ./bin/mysql/ in alty'nda idi nasil olmussa /kayip su anda.
yani allak bulllak oldu Bir yardim etsin lütfen. su mysql iyeniden kumak
yapilandirmak ve phpmyqdmini devreye almak istiyorum. ama üzeine
kurulmuyorki meret. Çok rica ediyorum yardim edin. Sinir krizi geciricem
yoksa . Tesekkürler