[Linux] Re: System Crash

From: Kerem Köy (keremkoy1@yahoo.com)
Date: Tue 19 Mar 2002 - 15:23:02 EET

Merhaba
Kernel panic olayi benim iki kere basima geldi.Birincisinde swap (190 mb
den 360 mb ye) partition degerini yukselttigimde ki partition
degerlerini eski haline getirdigimde kurtarmistim.Ikincisi ise ayni
harddiskte bulunan windowsa bilincsiz bir kullan=FDc=FD tarafindan =
defrag
yaptirilmasi sonucu oldu ama bu problemi partition ayarlarini duzelterek
bile halledememistim.Linuxu tekrar kurmak zorunda kaldim.
Belki problemi anlamanizda yardimci olur.

>Merhaba,

>RedHat 7.2 kurulu olan makinam acilirken asagidaki hata mesajini
veriyor.
>Sorunun ne olabilecegi ve cozumu konusunda yardimci olabilirseniz cok
>sevinirim.
Journalled Block Device driver loaded
Mounting /proc filesystem
Creating root device
kjournald starting. Commit interval 5 seconds
EXT3-fs : mounted file system with ordered data mode
pivotroot: pivot_root (/sysroot, /sysroot/initrd) failed: 2
Freeing unused kernel memory : 216k freed
Kernal panic: No init found. Try passing init=3D option kernel

Herkese simdiden tesekkurler, iyi calismalar.

Ali Demir
alide@mail.koc.net