[Linux] Re: mail list kurmak istiyorum

From: guray@uludag.edu.tr
Date: Tue 19 Mar 2002 - 11:01:19 EET

Kurmayi hich denemedim ama bursa ve cevresi icin bir faaliyette bulunmak icin yardimci olabilirim ...
aslinda web sayfasinda forum tarzinda bir tartisma listesi de olabilir?
site de var midir bilemiorum ama ...
hatta bakinayim aklima da gelmishken
yani tartishma listesi tarzinda bir forum da isinizi gorebilir ..