[Linux] php my-sql

From: Ozmen Emre Demirkol (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Tue 19 Mar 2002 - 09:52:59 EET

    Merhaba liste. Dün bir mail yollamistim php ile ilgli. cevap veren
vermeye calisan herkese çok tesekkür ederim. Sorunun asil kaynagi my_sql
imis. My_sql kurduktan sonra nelere dikkat etmek gerekir. Yani benim bir
mail serverim var. Bir kullanici actigim zaman otomatik olarak acilan
web alanindan faydalaniyor. Kullanici php kaydugu zaman haliyle veri
tabani kullanmak isteyecek bunu nasil saglarim. sadece my_sql ikurmam
buna yeterlimidir? Tesekkürler

Özmen Emre DEMiRKOL
ozmend@sakarya.edu.tr