[Linux] Re: php ve asp Redhat 7.2

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Mon 18 Mar 2002 - 15:38:28 EET

Merhaba,

On Mon, 18 Mar 2002, Ozmen Emre Demirkol wrote:

> Selam liste. Redhat 7.2 uzerinde php ve asp leri nasil calistirabilirim?
> php oldu sandim ama sql hatasi veriyor. yardimci olabilirseniz cok iyi
> olur. tesekkur ederim

PHP'de aldiginiz SQL hatasi nedir? Call to undefined function ... turu bir
hata aliyorsaniz, PHP'ye o veritabani sunucusunun destegini vermemissiniz
demektir. Ayrinti icin http://tr2.php.net teki php manual ina
bakabilirsiniz.

ASP konusuna gelince, (web sunucu yazilimi olarak apache kullandiginizi
varsayiyorum) apache default olarak asp calistirmaz, yanilmiyorsam
chilisoft.com adresinden apache icin ucretli olan eklentiyi
cekebilirsiniz, sanirim adres o idi ...

Aldiginiz hata mesajlarini listeye maillerseniz daha iyi yanitlar
alabilirsiniz.

Saygilarimla,

Devrim GUNDUZ

devrim@oper.metu.edu.tr