[Linux] modemden cevap yok

From: Xirzop (xirzop@yahoo.com)
Date: Sun 17 Mar 2002 - 12:15:16 EET

merhaba,

geçenlerde ikinci el bir external modem aldım.

kutusunda:
    V.90 Voice/fax modem
    SpeedCom+
    56000 BPS
yazıyor.

başımdan geçenleri anlatayım belki olayı anlayabilirsiniz.

iki makinam var.
birinde win98se kurulu.bununla modemi arattığımda bulamadığını söylüyor.
aslında com ikiyi ararken modemin ışıkları yanıyor, oynuyor.
manuel tanıttığımda ise modemden cevap alamadığını söylüyor.
her iki com protta da aynı şey oluyor.

redhat6.2 kurulu makinamda ise fareyi çıkarıp
com portuma bağlıyorum. tty0 = com1 şeklinde tanıtıyorum.
onda da çalışmıyor.
değişik ayarlar ile oynadım fayda etmedi.
acaba modem kablosunda sorun mu var?

zaten redhat ile internet hub'ıma da henüz bağlanmayı başaramadım.
yani winbox daki sharelar bile görünmüyor, winbox'ın "network neighbourhood"
'unda da sadece kendisi görünüyor.

zaten linux box'tan görünse de ne olduğunu anlamam herhalde.

biraz yeniyim de. : )))

anlayan arap varsa beni de aydınlatırsa sevinirim. ; )

gün göksu (Xirzop)