[Linux] Re: modem ve mandrake 7.0

From: Cetin Baloglu (baloglu@gmx.com.tr)
Date: Fri 15 Mar 2002 - 05:30:22 EET

Evet , Kernel derlerken ISA Plug and Play opsiyonunu aktif hale getirmek
zorundasınız,
(linux-2.2'lerde o opsiyon varmı bilmiyorum ama linux-2.4'lerde kesin olarak
var.)
Bu opsiyon gozlemleyebildigim kadarıyla cogu versiyonda disable olarak
geliyor, cunku o
modemler artık fazla kullanılmıyor bu yuzdende kerneli sisirmek
istemiyorlar.

cetin baloglu