[Linux] Process Flow - Flow Chart

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@yahoo.com)
Date: Thu 14 Mar 2002 - 16:00:16 EET

Merhaba,
"Process Flow", "Process Mapping" konularina iliskin ucretsiz yazilim ariyorum. SuSE veya Mandrake uzerinde calistiracagim.
Hic olmazsa, "Flow Charting" yapabilen bir program da ilk asamada isime yarayabilir.
Asil amacim, sistem analizi calismalarimi denetim altina sokmak. Internet'te erisebildigim kaynaklar -ne yazik ki- hep Win ortaminda.
Arastirmalarimi surduruyorum ama,her turlu oneriye de acigim.
Tesekkurler.
Ahmet Aksoy