[Linux] Re: Otomatik hat kesen program (Serdar Koylu@den )

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 14 Mar 2002 - 00:55:16 EET

>From serdarkoylu@yahoo.com Wed Mar 13 22:03:39 2002
Date: Wed, 13 Mar 2002 21:10:06 -0500
From: Serdar KÖYLÜ <serdarkoylu@yahoo.com>
To: linux@linux.org.tr
Subject: Re: [Linux] Re: Otomatik hat kesen program

Selamlar..

Sadece bir kavram karistirma durumu sozkonusu.. Standart, burada DE-FACTO demek, cunku zaten ISO gibi kurumlarin vs. boyle bir standardi yok. Sonucta, bir donem UDMA66'nin ilk piyasaya ciktigi gunlerde, bu tur kartlar bolca uretildi. Abit BE6, BP6, Iwill, Totem, GA.. vs. bolca bunlardan urettiler. Fakat, VIA ve INTEL chipsetleri bu destegi vermeye baslayali bu kartlardan uretilmiyor. Sanirim su an mevcut, piyasada bulunabilir anakartlarin hemen hic biri bu sekilde degil. Cok zor bulabileceginiz bazi RAID destekli anakartlar da bu ozellik mevcut sadece. Ama bunlar istisnai durumlar. Bir M/B fiyat listesine bakarsiniz, hicbirinde 2 IDE var yazmaz.. Yani 2 IDE artik bir standart..

Saygi ve sevgiler..

On Tue, 12 Mar 2002 23:20:37 +0200
"Zafer BAHADIR" <zbahadir@turk.net> wrote:

> Selam.
> SuSE uzerinde wvdial cok iyi calisiyor, trafik olmadiginda kesiliyor, birisi
> baglanmaya calistiginda baglaniyor. tabii ki SuSE SGUID proxy server ile
> beraber kullaniyorıum uzerinde. SuSE 7.3 de bu ek (/etc/init.d/wvdial dod )
> yok onun yerine baska bir
> sey var heralde bilemiyorum. veya 7.1 veya 7.2 de kullanilan wvdial paketini
> kurabilirsiniz.

> /etc/init.d/wwdial.dod start
> komutunu her acilista calistirmasi icinde
> /etc/init.d/boot.local
> icerisine en alta yazabilirsiniz.
> [...]

// eompost 3C90130C:257E.1:yvahk

---
Ecartis v1.0.0 - job execution complete.