[Linux] Re: RH7.2-Sendmail Relaying

From: linuxtr (ilker.arabaci@linuxtr.com)
Date: Wed 13 Mar 2002 - 19:04:37 EET

sendmail default kurumda ise, ilgili interface de dinlemiyor olabilir.

netstat -a -n | grep 25
0.0.0.0:25 0.0.0.0:* LISTEN

gibi bir satir gorunuyor mu
yoksa
127.0.0.1:25 0.0.0.0:* LISTEN
gibi mi gorunuyor.

sendmail.cf dosyasını sendmail.mc ile yeniden turetmeniz gerekir boyle bir
duurmda.
bind adress bolumune bakın ----- Original Message -----