[Linux] Re: mrtg

From: ilker ARABACI (ilker.arabaci@linuxtr.com)
Date: Wed 13 Mar 2002 - 17:40:07 EET

sahsen mrtg nin raporlarında anormal bir kayda rastlamasım , ama isp lerin
verdikleri garantilerde anarmol durumlara epey rastladım :)

sayet hardware bu kapasiteyi kaldiriyor, local bir yonlendirme routing
içerisinde tanımlanmamıssa ve 128Kbps kullanan bir LANin firsatını
bulduugnda 3150Kbps lik bir yogunlugu yakalayabilecek istisnai durumları
olusabilirse, gecici de olsa karsı tarafdaki bir bosluktur diye dusunuyorum.

Ama bu rakam (3150Kbps ), 128 K ile rutin işleyen bi sistem için absurd bir
rakam ne spam mail (upstream ise) ile ne download ile acıklanabilir, yakın
bir LAN/WAN ile yogun trafik ihtimali ya da ruting de bir local LAN
tanımlaması olabilir.