[Linux] Her okula Gelecek Linux 1.1 ve OpenOffice.org kampanyası

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Wed 13 Mar 2002 - 16:06:05 EET

Merhaba,

Eğitimde Linux kampanyasıyla ilgili bir haber, bilginize.

İlgilenenler için banner ve basın bülteni de
www.gelecek.com.tr/egitim-kampanya.php adresinde.

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş

Tüm eğitim kurumlarına Gelecek Linux 1.1 ve OpenOffice

Gelecek A.Ş'nin 2002 yılı Linux atağının ilk ayağı eğitimle başladı.
Türkiye'nin lider Linux ve serbest yazılım firması Gelecek,
ilköğrenimden üniversiteye her okula Linux ve ofis paketi hediye ediyor.
Öğretmenler, bilgi işlem personelleri ve tüm öğrencilerin bu kampanyaya
katılmasını bekliyoruz.

İlk etapta Gelecek A.Ş 300'den fazla Gelecek Linux ve ofis paketini
Türkiye'nin dört bir yanındaki kamu ve özel okullarına dağıtacak.
Gelecek Linux 1.1'in eğitim kurumları için özel olarak hazırladığı bu
sürüm, 1.1'e ek olarak eğitim yazılımlarını ve okulların İnternet'e
bağlanmalarına ve bu dev kütüphaneden en verimli şekilde
faydalanmalarına olanak tanıyan servisleri de içeriyor.

Kurulum ve kullanım kitapçığı ile birlikte

Gelecek A.Ş, serbest yazılım üreten firmaları ve bireyleri, Türkiye'deki
okullar için açık kaynak kodlu yazılımlar üretmeye çağırıyor. Bu sayede
öğrenciler daha serbest bir dünyaya açılan kapıdan güvenle
bakabilecekler ve kararlı, açık, serbest ve üretken bir sistemin
arkasında yatan gerçeklerle tanışabilecekler.

Türkçe Gelecek Linux'un özellikleri, bu dağıtımın okul çalışma
ortamında, sunucu servislerinde, masaüstünde ve çokluortam
uygulamalarında kolayca benimsenmesini sağlıyor. Her okula, işletim
sisteminin yanında kurulum ve kullanım kitapçığı da verildiğinden bilgi
işlem personeli kişisel bilgisayarlarına Linux'u kolayca kurabilecekler.

Nasıl katılabilirim?

Kampanyaya katılmak son derece basit. İnternet üzerinden, telefon
aracılığıyla, ya da doğrudan form doldurarak siparişinizi iletmeniz
yeterli. Gelecek Linux 1.1 ve Open Office'e sahip olmak için PC Net
dergisinin Nisan sayısında yer alan formu da doldurabilirsiniz. İnternet
erişimi olanlar ise www.gelecek.com.tr adresinden forma ulaşabilirler.
Siparişte bulunabileceğiniz telefon ve formu gönderebileceğini faks
numaraları ise şöyle:

Tel: (212) 210 95 11
Faks: (212) 210 04 42