[Linux] xfree86 config error

From: Ozgur Ozaslan (ozaslan@itu.edu.tr)
Date: Wed 13 Mar 2002 - 14:08:02 EET

Merhabalar,
Unisys Aquanta GPS Server makinaya RedHAT7.2 kurdum. x'i çalıştırmakta sorunlar yaşıyorum. xf86config ile ayar yapıyorum ama sürekli birtakım hatalar alıyorum. Kurulum sırasında kurulum ekran kartını ve monitörü tanıyor ama x çalışmıyor. Monitör UNISYS EVG2100p ve ekran kartı cirrus logic gd54m30. xfree bu kartı desteklemiyor belki yeni sürümü destekler gibi bir mesaj alıyorum ama standart vga da kullanamıyor sistem anlamadım. Linux'ta çok iyi değilim. x wndow'u xfree86 dışında nasıl kullanabilirim. Çözünürlük veya yüksek renk vs benim için önemli değil. x çalışsın yeter... Teşekkürler....

Araş. Gör. Özgür ÖZASLAN
Sistem Yöneticisi
İTÜ İnşaat Fakültesi Bilgi İşlem Merkezi
Tel: +90 - 212 - 285 3763 / 3
ozaslan@itu.edu.tr