[Linux] Re: su komutu kullanımı

From: Mehmet (mfkugur@yahoo.com)
Date: Tue 12 Mar 2002 - 15:01:25 EET

Önerileriniz için teşekkürler fakat sorun çözülmedi.
Örnek olması için yaptığım adımlar ve sonuçları şu
şekilde

$su root
password:
#mkbootdisk 2.4.2-2
bash:mkbootdisk: command not found
mkbootdisk programı /sbin altında ve aşağıdaki
yetkilere sahip

-rwxr-xr-x 1 root root 4548 Sub 9 2001 mkbootdisk

programı /sbin dizini altında çalıştırmayı deniyorum.
Yine command not foun hatası veriyor.
Bu durum diğer root yetkilerine sahip parogramları
çalıştırmak istediğim de de aynı hata iletisini
veriyor.
Fakat root olarak login olduğum zaman bu programlar
çalışıyor. Bu konu kafama takıldı.
Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler