[Linux] su komutu kullanımı

From: Mehmet (mfkugur@yahoo.com)
Date: Tue 12 Mar 2002 - 14:21:31 EET

Merhaba,
Red Hat 7.1'de su komutuyla root kullanıcısı olmama
rağmen root'a ait bazı komutları çalıştıramıyorum.
Aslında o komutlar var. Bana comman not found hatası
veriyer.
Fakat su komutu kullanmaksızın root olarak sisteme
girdiğim zaman o komutları çalıştırabiliyorum.
Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.
Teşekkürler....