[Linux] Re: slackware ve yazici ayarlari

From: Cetin, Gorkem (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Tue 12 Mar 2002 - 22:45:33 EET

Merhaba,

> Bu konuda listeyi mesgul etmek istemezdim ama bir turlu bulamadim
> Arkadaslar slackware de printer ayarlarinin yapildigi Aps... veya Asp...
> diye baslayan configurasyon dosyasinin adini ve yerini hatirlayan varmi
> acaba ?

Yanlis anlamadiysam /etc/a2ps.cfg ve /etc/a2ps-site.cfg dosyalarini
ariyorsunuz. Bu dosyalar hazir yapilandirilmis bir yaziciya gonderilecek
metnin nasil bicimlendirilecegini belirler, yazici ayari yapmaz.
Slackware'da yazici ayarlarinin yapildigi bir arac tanimiyorum.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S