[Linux] Re: staroffice 6.0 beta (Tr fontlar)

From: Ali AKPIN (aakpin@yahoo.com)
Date: Tue 12 Mar 2002 - 08:34:48 EET

Feramus wrote:

>staroffice 60 betasi ftp.metu.org.tr/linux/staroffice altinda mevcut.
>linuxumu yeterince turkcelestiremedigimden herhalde fontlardan
kaynaklaniyor
>bazi karakterleri ???? olarak gosteriyor. bazi buyuk dosyalari gec
aciyor vs
>... ama bedava olmasi bunlara katlandiracak gibi kurdum. kullanmayi

Star ofiste Türkçe destekli fontlarin kullanimi (listede daha once
benzer ip ucu atildiysa affedin):

Oncelikle sisteminizde soz konusu fontlar kurulu olmal?. Dosya
alisverisi açisindan windows fontlar? zorunlu. Star Office'nin kurulu
oldugu dizine gidip "soffice" scriptini editörle açin ve :

SAL_FONTPATH_PRIVATE="$sd_fonts/truetype;$sd_fonts/type1;
$sd_fonts/serverfonts;$userinst/user/fonts"

satirlarini:

SAL_FONTPATH_PRIVATE="$sd_fonts/truetype;$sd_fonts/type1;
$sd_fonts/serverfonts;$userinst/user/fonts;
/usr/X11R6/lib/X11/fonts/drakfont;
/usr/X11R6/lib/X11/fonts/pcf_drakfont;/usr/share/fonts/ttf/decoratives;
/usr/share/fonts/ttf/western"

seklinde degistirin (pek tabii kendi sisteminizdeki font pathlarina
gore). Ben sadece drakfont pathini ekledim, bu MS Offc dokumanlari için
yeterli. ( Ne kadar çok font path o kadar yavas açilan soffice)

Saygilar.